Co zastavuje lidi v tom, aby uspěli?

Většina lidí je neúspěšná v podnikání, v práci, ale i v manželství nebo ve výchově dětí, a to jen proto, že neumí vysvětlit a prodat své nápady, myšlenky, potřeby a bohužel neumí prodat ani sami sebe.

Většina lidí má téměř panickou hrůzu z toho, že by měli někomu něco prodávat.  Na základě tohoto strachu se zásadně nepouštějí do činností, které dle jejich přesvědčení nejsou pro ně – do podnikání, do práce v obchodní sféře, do práce, kde se komunikuje se zákazníky či klienty…

Tito lidé tvrdí – to není nic pro mě, nejsem ten typ člověka, který by něco prodával, já neumím prodávat…A diví se, proč jsou bez peněz a v krizi v osobním životě…Neuvědomují si, že si sami sobě odstraňují možnost žít v hojnosti. Zastavují sami sebe na cestě k úspěchu.

Taky si neuvědomují, že prodej je součástí života každého člověka. Prodáváme své myšlenky, nápady, sami sebe svým dětem, nejbližším, přátelům i v osobním životě, nejen v práci.

To jak jsme schopní umět přesvědčit a ovlivňovat druhé, má významný vliv i na náš osobní život, nejen na práci a peníze.

Slova mají tak obrovský vliv, že dokáží měnit a ovlivňovat dějiny. Lidé, kteří jsou přesvědčiví, mají obrovskou výhodu oproti těm, kteří to neumí.

Dobrá zpráva je, že přesvědčování a ovlivňování je řemeslo, které se dá naučit. Nikdo se s touto dovednosti nerodí. Nebo znáte někoho, kdo se narodil dobrým chirurgem, právníkem, účetním?

Proto jsem velmi ráda, že se na internetu objevil prémiový trénink Mít vliv.

Úspěšný obchodník a podnikatel Honza Patrman uvolnil zajímavá videa o přesvědčování, ovlivňování a využívání slov. Trénink je plný praktických fíglů, kterou vám ihned pomůžou, aby vás nic nezastavilo na cestě k úspěchu.

Já osobně jsem si odnesla spoustu tipů, které se mi hodí do života. Možná jsem už o některých slyšela vícekrát, ale uvědomila jsem si, že je důležité je používat.

3 tipy, jak si i vy můžete navždy zajistit svůj úspěch, mám pro vás zde:

1/ Ovládejte lidskou pozornost

Víte, jak se snadno dá ovládat lidská pozornost pomocí spojek?

Spojky ve větách fungují jako průvodce v galerii obrazů, který ukazuje, toto je důležitý obraz, informace a toto ne. Jsou to věci, kterých si ani nevšimneme, ale naše podvědomí je vnímá, a jsou pro ně důležité.

Jaký je rozdíl mezi těmito větami?

  • Chci dosáhnout svého cíle, ale mám problém.
  • Chci dosáhnout svého cíle a mám problém.
  • Chci dosáhnout svého cíle, přestože mám problém.

Více o tom, jak využívat slova a stát se více přesvědčivým se dozvíte zde.

2/ Používejte magická slova, která ovlivňují podvědomí

Některá slova na nás mají takový vliv, že si toho ani nevšimnete. Když se naučíte používat tato slova, tak doslova můžete řídit myšlenky, pozornost a představy druhé strany.

Když vám řeknu jeden příkaz. Tento příkaz si pomalu zopakujte v duchu a pozorujte, jak na něj bude reagovat vaše mysl.

  • Nemyslete na červeného slona.

Co se stalo ve vaší mysli pod vlivem těchto příkazů? Jestliže jste úkol provedli poctivě, tak jste si vybavili červeného slona, a pak jste se ho snažili „vymazat“ z vaší mysli.

Chcete vědět, proč naše myšlenky reagují opačně na negativní příkazy?

Existují „magická slova“, která vyslovujeme několikrát denně, ale pouze malá skupina lidí si je vědoma toho, jak velkou moc mají.

Tyto slova se naučíte používat, a když je budete znát, tak se proti nim budete umět i bránit.

3/ Měňte názory a realitu druhých

Jak se vypořádáváte s námitkami?

Začnete vyjmenovávat argumenty a důvody, v čem jste lepší, výjimeční nebo tak něco? Nemá už tak váš klient informací přebytek? Psychologické studie prokázaly, že lidé se rozhodují na základě emocí, ne logiky.

Existuje ještě jedna možnost, kterou si získáte důvěru vašeho klienta.

Existují slova, která ovlivňují podvědomou mysl. S námitkou se lze vypořádat, aniž byste vyjmenovávali, v čem jste lepší a uváděli 3 miliony různých důvodů, proč by si měli vybrat zrovna vás.

Podívejte se na toto video a objevte nový způsob, jak snadno se vypořádat s námitkami a protiargumenty.

Je jedno kolik toho víte, pokud to neumíte vysvětlit a prodat, tak nevíte nic.

V životě neustále někoho ovlivňujeme, ať už někomu prodáváme kávu, malujeme si oči, snažíme se lidi nadchnout pro novou firemní strategii nebo přesvědčujeme naše děti, aby nebraly drogy.

Není možné se stát úspěšným lídrem, manažerem, úspěšným podnikatelem nebo rodičem, pokud neumíte přesvědčovat, prodávat a využívat sílu slov.

Pro toho, kdo neumí přesvědčit a prodat svůj nápad, je opravdu těžké dosáhnout úspěchu a prosadit se.

Odpovězte si:

  • Jaké by to bylo, kdybyste uměli vysvětlit své potřeby, nápady a prosadit se?
  • O co jste přišli, když jste neuměli správně komunikovat a používat slova?

Právě teď můžete získat prémiový trénink Mít vliv, který potrvá 1 rok a 2 měsíce. Podívejte se, co všechno můžete získat.

Být přesvědčivý je dovednost a lze se ji naučit.

Investice, kterou do sebe vložíte, se vám vrátí.

Pokud se chcete rozvíjet, a uvědomujete si, jak silná slova jsou a jak je důležité umět být přesvědčivý, trénink můžete získat zde.

Tajemství úspěchu je odhaleno…užijte si ho!

Pokud se Vám tento článek líbí, klikněte na „To se mi líbí“ nebo jej sdílejte se svými přáteli. Děkuji.

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Osobní rozvoj, Tipy a doporučení se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.